|
Kiara
|
Jag har för mig att det finns ridleder i halland, där man kan hyra hage och övernattningsrum på vägen. Skulle det finnas ett intresse att samordna en knabstrupperritt? Kanske något att göra som tradition?
|
|
|
|
|
Loggad
|
|
|
|
|
CarCar
|
Jag hänger gärna på 
|
|
|
|
|
Loggad
|
|
|
|
|
Hannis
|
skulle vara en mycket trevlig sak att göra, samt med folk som man har mycket gemensamt med.. *fläckarna:P hehe 
|
|
|
|
|
Loggad
|
|
|
|
|
|
|
Ingelac
|
Inte i sommar eftersom Belgarion är halt, men jättegärna nästa sommar!
|
|
|
|
|
Loggad
|
|
|
|
|
Kiara
|
Nästa sommar skulle passa mig bra också som sagt jag har ju inte ridit in Ametist än  Mitten av september tycker jag är ett bra datum, då är det fortfarande varmt men inte så mycket insekter  man skulle kunna göra det till tradition och rida igenom lederna tillsammans. Jämtland är jag lite sugen på faktiskt, lite långt att åka men det skulle vara kul, jag gillar Jämtland, kan bero på att jag bott där i 15 år 
|
|
|
|
|
Loggad
|
|
|
|
|
Hannis
|
jämtland är en rätt så bra bit att åka, men igentlgien, man åker ju långa turer på semester så varfrör inte ta det som en semesterplats:P men nästa år skulle nog sitta fin fint, då har jag ju båda prickarna igåg och folen kan ju vara själv:P 
|
|
|
|
|
Loggad
|
|
|
|
|
Kiara
|
Nästa höst skulle passa mig om inget har något emot att jag har med en hingst. Finns tydligen en jättebra ridled i halland den skulle jag vilja prova någon gång.
|
|
|
|
|
Loggad
|
|
|
|
|
Anna
|
Det finns som sagt ridleder i Halland. Ha bara i tanken att många bitar av lederna går över/på trafikerade vägar! Så det gäller att ha en trafiksäker häst...inte en sån som jag har med andra ord=) Men idén lät jätte kul!! Hade varit skoj att kunna ha den som tradition varje sommar!
|
|
|
|
|
Loggad
|
|
|
|
|
Kiara